DOMEIN TE KOOP - DOMAIN FOR SALE
Met of zonder content!
+/- 10.000 artikelen



Geïnteresseerd stuur mij een email / Interested please send me an email

Arbois in Montagnes du Jura - het Franse Juragebergte - enkele fraaie streetviews

De provincie Gerona is de eerste Spaanse provincie bij de passage van de grens met Frankrijk.

Booking.com heeft een aanbod van meer dan 1.300.000 accommodaties over de hele wereld.

Rotterdamse burgemeester Aboutaleb bezoekt tentoonstelling in Osaka

De studie, uitgevoerd door TNS in opdracht van Amadeus, toont aan welke mobiele diensten zakenreizigers het meest waarderen als ze op reis zijn.

Amadeus, een toonaangevende technologiepartner voor de wereldwijde reisbranche, kondigt met de publicatie “Waardevermeerdering op de plaats van bestemming voor de eindreiziger”, een studie aan naar de behoeften van zakenreizigers op reis op het gebied van mobiele diensten.  

Het rapport onthult per markt hoe zakenreizigers hun mobiele telefoon gebruiken, in het algemeen en tijdens het reizen. Interessant is dat alle zakenreizigers al in het bezit waren van een smartphone; en 7 van de 10 hadden al reisapps op hun telefoons geïnstalleerd. 82% van hen gebruikte minstens één reisapp tijdens hun laatste reis. Ook de mobiele diensten waar ze naar op zoek zijn, zijn per markt beoordeeld en vergeleken met een gemiddelde uit de totale steekproef. Zakenreizigers waarderen vooral mobiele diensten die betrekking hebben op vlucht- en luchthavendiensten (bagage, voucher bij vertraging, check-in en reisschema).  

In het tweede deel van het onderzoek werd een reeks workshops uitgevoerd met reisorganisatoren van grote wereldwijde bedrijven en senior managers van Travel Management Companies. Het doel van de workshops was om hun behoeften en beperkingen te achterhalen, alsook het valideren van de belangrijkste bevindingen uit het onderzoek onder zakenreizigers en bepalen hoe de ‘ideale mobiele app’ eruit zou moeten zien. Hieruit blijkt bijvoorbeeld dat bedrijven uit de Benelux bovengemiddeld (80%) bereid zijn om te betalen voor internet in het buitenland voor hun werknemers.  

De studie is uitgevoerd door TNS, onderdeel van Kantar, één van ’s werelds grootste inzichts-, informatie- en consultancygroepen. TNS voert meer gesprekken met consumenten over de hele wereld dan wie ook en begrijpt individuele menselijke gedragingen en opvattingen in elke culturele, economische en politieke regio van de wereld.  

Kijk  hier om het rapport te downloaden: www.benelux.amadeus.com/endtraveller

HOT

Laatst toegevoegd