Arbois in Montagnes du Jura - het Franse Juragebergte - enkele fraaie streetviews

De provincie Gerona is de eerste Spaanse provincie bij de passage van de grens met Frankrijk.

Booking.com heeft een aanbod van meer dan 1.300.000 accommodaties over de hele wereld.

Rotterdamse burgemeester Aboutaleb bezoekt tentoonstelling in Osaka

Curaçao Tourist Board Europe heeft communicatieadviesbureau FleishmanHillard gekozen om in Nederland vakantiebestemming Curaçao onder de aandacht te brengen bij de reisconsument.

Vanaf 1 januari 2014 gaat FleishmanHillard officieel aan de slag voor CTBE, maar het kantoor ondersteunt het verkeersbureau al in aanloop naar de Vakantiebeurs.

Het internationale team van de Curaçao Tourist Board Europe schakelt FleishmanHillard in om de Nederlandse communicatie- en PR-activiteiten voor de zonnige vakantiebestemming in het Caribisch gebied te verzorgen. FleishmanHillard gaat werken aan de bekendheid van Curaçao als vakantiebestemming en zal de diversiteit van het eiland onder de aandacht brengen bij de vele verschillende, reislustige consumenten.

Edward Suares, Director Curaçao Tourist Board Europe, over de nieuwe samenwerking: “In deze snel veranderende markt zochten wij een partner die creatief, innovatief denkt en daardoor goed en snel kan inspelen op de kansen die zich voordoen. Daarnaast was het voor ons belangrijk dat we voor een bureau kozen dat enthousiast is over het eiland Curaçao en tegelijk de rol van adviseur en sparringpartner kan invullen in ons team”.  

“Met veel enthousiasme gaan we onze expertise inzetten voor het eiland Curaçao. We zijn inmiddels gestart met de werkzaamheden en samen met het team van Curaçao Tourist Board Europe zullen wij de mooie en unieke kanten van het eiland belichten. Voor de reiziger die voor het eerst het eiland bezoekt, maar ook voor de bezoeker die al vaker Curaçao als bestemming koos zal er telkens iets nieuws te ontdekken zijn dat zal verrassen”, licht Rosalinde van de Wall, managing director FleishmanHillard Amsterdam toe.

Vakantiebeurs 2014
FleishmanHillard is direct gestart met de voorbereidingen voor de Vakantiebeurs 2014, waar Curaçao met een bijzonder warme en kleurrijke stand aanwezig zal zijn. Consumenten, partners in de sector en mediarelaties zullen in de aanloop naar de beurs meer horen van en via FleishmanHillard. De vakantiebeurs is van 14 tot en met 19 januari 2014 in de Jaarbeurs Utrecht.

Over Curaçao Tourist Board Europe
Curaçao Tourist Board Europe (CTBE) behartigt ruim dertig jaar de Europese belangen op het gebied van toerisme voor de zonnige vakantiebestemming Curaçao. Voor zowel consumenten als zakelijke relaties is CTBE verantwoordelijk voor de marketing van dit veelzijdige eiland in het Caribisch gebied. Curaçao, het grootste eiland van de ABC-eilanden, heeft elke type reiziger verrassend veel te bieden. Naast de constante tropische temperatuur biedt het eiland een variëteit aan accommodatiemogelijkheden en bezienswaardigheden: witte stranden, historische landhuizen, fantastische watersportactiviteiten en een adembenemende onderwaterwereld. Door de verscheidenheid aan locaties en faciliteiten is Curaçao ook uitermate geschikt voor zakelijke bijeenkomsten en congressen. Met dagelijkse vluchten vanuit Amsterdam en wekelijks vanuit Düsseldorf is Curaçao goed bereikbaar. Curaçao is dit jaar door Zoover wederom uitgeroepen tot “Populairste vliegvakantieland buiten de EU”. Meer informatie over CTBE en vakantiebestemming Curaçao is te vinden op www.bezoekcuracao.nl

 
Over FleishmanHillard
FleishmanHillard is een van 's werelds grootste strategische communicatiebureaus. Het dankt zijn reputatie aan het ontwikkelen van geïntegreerde oplossingen die leveren wat opdrachtgevers het meest waarderen: zinvolle, positieve en meetbare impact op de resultaten van hun organisaties. Het bureau staat bekend vanwege zijn klantenservice en bedrijfscultuur die is gebaseerd op teamwerk, integriteit en persoonlijke betrokkenheid. Met het hoofdkantoor in St. Louis werkt de onderneming via meer dan 80 eigen kantoren voor opdrachtgevers in Noord-Amerika, Europa, Azië, Australië, Midden-Oosten, Afrika en Latijns-Amerika. Meer informatie over FleishmanHillard is te vinden op www.fleishman.com

Het Nederlandse kantoor, dat ruim 10 jaar actief is op de Nederlandse markt, bedient een grote verscheidenheid aan nationale en internationale klanten uit met name de sectoren Energie, Food & Agri, Healthcare en (Consumer) Technology. Het kantoor bestaat uit een breed team disciplinespecialisten op het gebied van corporate reputatiemanagement met de nadruk op public affairs, interne communicatie & change management, digital en social media en crisis & issuesmanagement. Op het gebied van public affairs werkt het kantoor in Amsterdam nauw samen met de vestiging in Brussel. www.fleishman.nl
 

HOT

Laatst toegevoegd