Arbois in Montagnes du Jura - het Franse Juragebergte - enkele fraaie streetviews

De provincie Gerona is de eerste Spaanse provincie bij de passage van de grens met Frankrijk.

Booking.com heeft een aanbod van meer dan 2.330.186 accommodaties over de hele wereld.

Kreta is het grootste en meest zuidelijke eiland van Griekenland. Het heeft voor ieder wat wils.

Designed for you’ nieuwe Finnair slogan.  Luchtvaartmaatschappij Finnair heeft haar nieuwe brand identity geïntroduceerd.

Het logo is gemoderniseerd en de nieuwe pay off is ‘Designed for you’. Niet alleen worden de exterieurs van alle toestellen met de nieuwe huisstijl voorzien, ook het interieur van de cabine, uniformen en maaltijden worden aangepast. De vernieuwde vormgeving maakt onderdeel uit van Finnair’s Vision 2020 strategie waarin de maatschappij haar ambitie uitspreekt om dé voorkeursluchtvaartmaatschappij te worden van Noord-Europa en tot de top drie te behoren van Europese carriers voor vluchten naar Azië. ‘Het is niet alleen een cosmetische operatie, we willen tot in ieder detail binnen onze dienstverlening voldoen aan de veranderende wens van onze klant,’ aldus Finnair President & CEO Mika Vehviläinen. Met de gehele operatie is naar verwachting een bedrag van 10 miljoen euro gemoeid en zal begin 2013 volledig doorgevoerd zijn. Zie voor een voorbeeld van een Finnair toestel in het nieuwe jasje www.finnair.com.

De letters Finnair en het opvallende F logo in de staart zijn gerestyled en hebben een strakker en meer eigentijdse vormgeving gekregen. In het nieuwe logo blijven de karakteristieke Finnair kleuren donkerblauw en wit gehandhaafd. ‘Onze groei moet voornamelijk gerealiseerd worden in het verkeer van Europa naar Azië en vice versa. Niet alleen ons netwerk en vloot worden hier op afgestemd, ook het leveren van een onderscheidend product en service op deze zeer competitieve route is essentieel om de doelstelling te realiseren,’ stelt sales director Nederland Jan-Michael Nigmann.

De nieuwe visuele identiteit wordt vrijwel overal doorgevoerd: briefpapier, toestellen, autopark, maaltijden, websites, inflight magazine, briefpapier, uniformen, advertenties, nieuwsbrieven, visitekaartjes, lounges en meer. Design en Finnair gaan reeds lange tijd hand in hand samen. Met de nieuwe slogan ‘Designed for you’ wil Finnair niet alleen materiële objecten vernieuwen maar de klant ook persoonlijk benaderen. Vanaf de boeking op de website tot en met arriveren op de eindbestemming moet Finnair als een warme jas aanvoelen. Verantwoordelijk voor de rebranding is het reclamebureau Sek&Grey uit Finland.