Arbois in Montagnes du Jura - het Franse Juragebergte - enkele fraaie streetviews

De provincie Gerona is de eerste Spaanse provincie bij de passage van de grens met Frankrijk.

Booking.com heeft een aanbod van meer dan 2.330.186 accommodaties over de hele wereld.

Kreta is het grootste en meest zuidelijke eiland van Griekenland. Het heeft voor ieder wat wils.

De Gassan Group (voorheen Amsterdam Diamond Group) en Amsterdam Toerisme & Congres Bureau (ATCB) werken in 2011 structureel samen bij de promotie en marketing van de Metropool Amsterdam.

Op 14 maart 2011 ondertekenden beide partijen de verlenging van het Platina Partnership. Dit gebeurde tijdens de traditionele opening van het toeristisch seizoen door Gassan Diamonds bij Sea Palace.

Met dit partnership draagt de Gassan Group substantieel bij aan de promotie- en marketingactiviteiten die ATCB in 2011 voor de Metropool Amsterdam realiseert.

Benno Leeser, president-directeur van Gassan Group: "Amsterdam toeristisch op de kaart houden is de belangrijkste doelstelling. De Gassan Group is daarom al jaren actief supporter van ATCB. Voor buitenlandse toeristen behoren tenslotte de diamantslijperijen tot de belangrijke attracties van Amsterdam. Het is belangrijk dat iedereen in deze stad doordrongen is van het enorme belang van het toerisme voor onze economie."

Stefan Diender, algemeen directeur van ATCB: "Amsterdam moet alles op alles zetten om niet achterop te raken in de toenemende internationale concurrentiestrijd. Daarom is de bijdrage van het bedrijfsleven aan de promotie en marketing van de Metropool Amsterdam zo belangrijk. Deze bijdrage van partners als de Gassan Group stelt ATCB in staat een groot aantal promotie- en marketinguitingen te realiseren. Daar profiteert de hele toeristische en zakelijke branche van, ook buiten de diamantsector."

ATCB en de Gassan Group werken al een aantal jaren samen in de promotie en marketing van de Metropool Amsterdam. Onderdelen uit het Platina Partnership betreffen onder meer deelname in de I amsterdam Card, promotie- en marketingcampagnes, de Amsterdam portal iamsterdam.com, en de I amsterdam MICExperience. Via deze ATCB-diensten bereikt de Gassan Group de toeristische en zakelijke bezoekers, touroperators, (inter)nationale pers, meetingplanners, congresorganisatoren en congresbezoekers.