Arbois in Montagnes du Jura - het Franse Juragebergte - enkele fraaie streetviews

De provincie Gerona is de eerste Spaanse provincie bij de passage van de grens met Frankrijk.

Booking.com heeft een aanbod van meer dan 2.330.186 accommodaties over de hele wereld.

Kreta is het grootste en meest zuidelijke eiland van Griekenland. Het heeft voor ieder wat wils.

Subang – Malaysia Airlines is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot ‘World’s Leading Airline to Asia 2011’ tijdens de World Travel Awards. De awards werden gisteravond tijdens een gala-evenement in Doha, Qatar, uitgereikt.

De ceremonie markeerde het hoogtepunt na een zoektocht van een jaar naar de beste reis- en toeristische merken ter wereld.

De World Travel Awards, ook wel de ‘Oscars van de reisbranche’ genoemd, worden sinds 1993 jaarlijks tijdens een evenement uitgereikt. Afgelopen jaar brachten wereldwijd maar liefst 213.000 professionals uit de reisbranche online hun stem uit. In de ‘World’s Leading Airline to Asia’ categorie nam Malaysia Airlines het op tegen zeven andere grote luchtvaartmaatschappijen waaronder Singapore Airlines, Thai Airways International en Cathay Pacific Airways.

Eind september werd Malaysia Airlines al één van de grote winnaars tijdens de regionale awardcompetitie voor Azië en Australazië, waar het onderscheidingen won voor ‘Asia’s Leading Airline 2011’ en ‘Asia’s Leading Airline Lounge 2011’ voor de Golden Lounge op Kuala Lumpur International Airport (KLIA).

Tijdens de ceremonie in Doha nam Head of Customer Experience, Dato’ Salleh Ahmad Tabrani, namens Malaysia Airlines de felbegeerde onderscheiding in ontvangst. Hij werd daarbij op het podium vergezeld door een gelukkig Malaysia Airlines team van cabinepersoneel, airport operations en ramp services.  

In een reactie op het winnen zei Dato’ Salleh: “De internationale erkenning is een grote eer voor het gehele Malaysia Airlines team dat consequent haar best doet om onze passagiers van dienst te zijn. Deze onderscheiding is een tijdige morele oppepper voor ons team nu we onze dienstverlening en klantenervaring naar een nog hoger niveau willen brengen om van Malaysia Airlines de Preferred Premium Carrier te maken.”

Voor Malaysia Airlines’ Group Chief Executive Officer, Ahmad Jauhari Yahya, was de erkenning een belangrijk element in de initiatieven van de luchtvaartmaatschappij om ‘de klanten terug te winnen’, zoals geschetst in het recente business plan van Malaysia Airlines.
 

Veilig, snel, vertrouwd

Booking.com