Arbois in Montagnes du Jura - het Franse Juragebergte.

De provincie Gerona is de eerste Spaanse provincie bij de passage van de grens met Frankrijk.

Booking.com heeft een aanbod van meer dan 2.330.186 accommodaties over de hele wereld.

Kreta is het grootste en meest zuidelijke eiland van Griekenland. Het heeft voor ieder wat wils.

Betere relatie met de zakenreiziger zorgt voor betere naleving van het reisbeleid


Een goede naleving van het reisbeleid staat of valt met de relatie tussen de travel manager en de zakenreiziger. BCD Travel onderzocht de invloed van traveler engagement en publiceert de resultaten in een nieuwe white paper.
 
“De laatste jaren ontwikkelde zich een nieuw type zakenreiziger. Een echte doe-het-zelver die steeds vaker als een consument denkt, en eigen keuzes wil maken”, zegt Charuta Fadnis, Senior Director, Research & Intelligence bij BCD Travel. “Maar die keuzes zijn niet altijd even rendabel voor de organisatie. Een goede relatie met de zakenreiziger maakt het makkelijker om het boek- en reisgedrag te beïnvloeden op een manier die voordelig is voor alle betrokkenen, en de veiligheid verbetert”, voegt zij daaraan toe.

Naast het toenemende ‘consumentengedrag’, zijn er ook externe elementen die de zakenreiziger beïnvloeden. Leveranciers zoals hotels, luchtvaartmaatschappijen, en boekingssites benaderen zakenreizigers bijvoorbeeld voortdurend rechtstreeks met acties en aanbiedingen. Dat heeft tot gevolg dat de verleiding om van het reisbeleid af te wijken continu om de hoek loert. Nu veiligheid bij travel managers de hoogste prioriteit heeft, is het belangrijker dan ooit om die verleiding te vermijden en reizigers te motiveren zich aan het reisbeleid te houden.

BCD Travel bundelt alle tips, inzichten, en best practices rond het betrekken van reizigers in een nieuwe white paper. ‘Get engaged: Empowering travelers to make smart buying choices’ toont stap voor stap hoe bedrijven traveler engagement kunnen realiseren door een sterk plan, de juiste personen en geschikte communicatie in te zetten. Daarnaast geeft het bedrijf advies over hoe travel managers de voorkeuren van hun reizigers kunnen respecteren, en tegelijkertijd ook het financiële aspect en de veiligheid in acht kunnen nemen.  

De white paper is opgedeeld in drie stappen:

    Het juiste plan: data van het reisgedrag vertalen naar een concreet actieplan
    De juiste tools: de reiziger benaderen met digitale tools die hij toch al gebruikt
    De juiste mensen: de hulp van experts inzetten bij de uitvoering

Download de uitgebreide Engelse white paper op www.bcdtravel.nl/white-papers

Over BCD Travel
BCD Travel helpt organisaties om hun reisbudgetten op de meest effectieve manier in te zetten. Dit betekent concreet: zorgen dat reizigers veilig kunnen reizen, onderweg productief kunnen zijn en de juiste keuzes maken. Travel managers en inkopers adviseren wij hoe zij meer kunnen halen uit hun zakenreisprogramma. Kortom, wij helpen onze klanten slimmer te reizen en meer te bereiken. Dit doen we in meer dan 100 landen met ruim 12.000 creatieve, toegewijde en ervaren mensen. Zo behouden we 97% van onze klanten, een topscore binnen deze branche, met een omzet van US$ 23,8 miljard in 2015. Ga voor meer informatie naar www.bcdtravel.nl.

Over BCD Group
BCD Group is een marktleider in de reisindustrie. Het private bedrijf werd in 1975 opgericht door de heer John Fentener van Vlissingen en bestaat uit BCD Travel (zakenreizen), Travix (online reizen: CheapTickets, Vliegwinkel, BudgetAir, Flugladen en Vayama), Park ’N Fly (parkeren nabij luchthavens), en joint ventures Parkmobile International (mobiele parkeerapplicaties) en AERTrade International (consolidating en fulfillment). BCD Group is actief in meer dan 100 landen met ruim 13.000 medewerkers en een totale omzet van US$ 25,4 miljard, inclusief US$ 10 miljard partneromzet. Ga voor meer informatie naar www.bcdgroup.com.


Veilig, snel, vertrouwd

Booking.com